solsken express

Detta inlägg är tillägnat herr Fredrik Erixon för all hans positiva anda denna kväll. Egentligen är jag lite småbitter men det gör inget. För idag har solen förgyllt vår dag med sin närvaro och jag slutade skolan klockan 11 efter att ha ätit Twister som vi fick av vår kära mattelärare. Slutet är nära kan jag tala om för mina älskade vänner! Snart är det sommarlov nämligen. Filmen var Disturbia förresten, mitt psyke höll på att rinna ut på golvet mot slutet, det var lite smått psykiskt påfrestande den filmen. Väl hemma så tog jag och smorde in mig med solkääääääm och gick ut. Vill gärna att någon skickar in en förklaring varför jag brände mig fast jag är en av de få som faktist är duktig på att använda det där. Ont som sjutton gör det på hela kroppen, men jag är inte bitter! (joo, men det fick jag inte skriva) Det är bättre än sprutor som sagt! Annars så har jag också varit och tränat, det gick himla bra faktist. Så pass så att jag borde fundera på att skrika ut min glädje, men jag skippar det just nu. Nä, JIPPIIIIIIIEEEEEEEE! Och snart kan jag övningsköra! Var på handledarkursen igår och det var inte så tråkigt som alla sa. HA, man fick en jätte bulle som jag inte orkade äta upp ens. Nu är det dags att börja runda av här, och tacka den glade killen som blir hyllad här idag, Fredrik Erixon alltså, klarar allt - badtunnor, kärlekstrassel, marsipangrisar, solsken, personliga kriser, kartläsare. Står pall i alla väder. En riktigt lirare alltså! Mer sådana åt folket

Kommentarer
Postat av: mingla

Håller på med ett projektarbete och tänkte fråga dig ifall du får betalt för att blogga? Vore snällt om du ville svara :)

2008-05-30 @ 21:38:22
URL: http://heymingla.blogg.se
Postat av: Anonym

:)
ha en härlig dag! komentera gärna min blogg :)

2008-05-30 @ 21:40:09
URL: http://miillaahistheshit.blogg.se
Postat av: HELENAAS

ha en trevlig kväll!

2008-05-30 @ 21:40:45
URL: http://helenaas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback