tbe-sprutor

Herregud, herreguuuuuuuuuuuuuuuud hur denna dagen har varit! Det var dagsverke så vi var lediga idag, eller ja vi skulle städa hemma men det blev stan med julia och carro först. Köpte "stakt blåfärgande" sårspray till hästjäkeln och gula tygskor hittade jag äntligen och ett gult linne. Fast inga avslutningskläder som jag egentligen skulle ha tyvärr..sen när jag hade återvänt hem så tänkte jag gå ut och kratta för att stilla mitt samvete (och för att pappa hade sagt åt mig att göra det) men då säger min otroliga moder att det är dags att åka till vårdcentralen och ta sprutan. Jag hade bävat mig hela dagen kan jag lova. När vi var och hämtade ut det visar det sig att allt inte hade kommit ännu, så det var bara jag och David som kunde stickas i idag. Min kära moder blev lite smått irriterad eftersom hon själv har skrivit ut det också finns det inte där. jaja, David var jätte rädd och blev helt snurrig och sen efter det så ska jag ta sprutan och är skiträdd så när hon har tagit ut nåljävlen och stuckit mig så tänker jag jaha det var ju inte värst. Men då sätter jag mig på stolen och det tjuter som attan och allt blir svart, och där var jag förlorad. Jag visste att det inte skulle gå bra! alla som säger att det inte är nån fara ljuger! Och om en vecka är det samma sak igen, för då är det upprepning av detta underbara skede. Jag är helt seriöst spruträdd till bristningsgräns, och min kära lillebror också. Och Sofia bara stod och tyckte vi är störda. Jag avundas henne.

Ett grattis också till min vän lilla V som blir lite större idag. Som sagt, jag har koll. En applåd för det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback