Trevligt värre

Yes, jag börjar om på denna blogg nu då. Igår var vi hos Nathalie Larsälv som fyllde 16 år här för ett par dagar sen. Åt god grillat och sallad som var förbannat stark, lite grässmak på den. Tyvärr så hade hon ju  skippat potatisen så vi fick snällt klara oss utan den, men det gick ju det med! Jag och jullan hade ju bakat tårta på dagen så den var helt elit såklart, doppade jordgubbar i choklad så fingrarna höll på att brännas sönder. Men vad ska man säga? allt för Lasse! rundade av med "jag har aldrig..." även om det vissa stunder gick lite trögt med frågorna så hade det ju sina stunder alltså...jaja. kan ju tillägga att vi körde med vatten. det gick inte som det skulle med vissa grejer men är det ofta någonting i livet går som man har planerat? nä, just det! tog med mig ännu en eva och adam film från Larsälvs place, jag har fått dille på de filmerna. och jag vet att ni tycker jag är helt störd men de äääääär ju så gulliga! Pappa satt och såg hockey när jag kom hem så jag slog mig ner och joinade ett tag innan det blev sängen. nu har jag satt min kära mamma att sy underklänningen till balklänningen åt mig :) ikväll blir det tjejerna och film tror jag. ska till jullan en sväng och hälsa på syskonen Anttila och hennes andra kusiner först, hörde att det skulle vara nån mer men vi får se. Kanske får ut nått vettigt från dem med, vem vet?

image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback