han är ju som lite smågullig den där OHama :D haha, Sofia alltså, koll har du!

Idag har ändå varit en rätt underhållande dag på sätt och vis tex så har:
*Sophia Hills berättat när hon fick en blå 50-lapp på nordpoolen i Boden och sen gick det inte att betala maten med den.

*Larsälv får för sig att påpeka att "av alla här så ser Madde mest ut som Blondinbella" (tack så jävla mycket, Inte)

*Jag pratade med Julia på msn+att det hade kommit mail från henne

*Återigen Larsälv, fick ett damp på engelskan hörde jag senare

*Ridningen gick nått så jävulskt bra! Så himla bra när något bara funkar tillslut

*Jag lyckdes fixa ett starkt VG på engelskaprovet iaf

*Vi har ätit lussebullar

*Och hade ingen kemi lektion sista!

Samt lite annat som hände denna dag, men det kan jag hålla mig för mig själv :) 

 Nej Larsälv, NEJ!


I lördags var jag med brudsen och bastade hos Lasse. Hon hade gjort det så piffigt med tända ljus och dipp i förrådet och allt. Tur som fan att vi slapp dippa i garaget, fast nog hade det varit kul det med! Ansiktsmaskerna var ju, ja haha jag kan säga att man blev lite rädd när man såg dem vita i anskitet! Och dessutom som om inte allt detta vore nog så hade frun bakat en jätte god ananaspaj och RIKTIG vaniljsås. Inget halvfabrikat här inte!! Hur som så var det riktigt mysigt som vanligt när man är med dessa flickor
Söndag hade jag träning 8.30, sen for jag hem och åt lunch och dirket till stallet där jag och Sofia red ut med pållarna. Helt underbart var det! Och Loki gick riktigt bra, efter man har kommit över hans motsträvighet och får honom till det man vill så känns det bättre. Dock så var han ju så svettig att han fradgade men, men...Vi jobbar vidare! Sen hem och plugga tills jag skulle sova. Och ge pappa lite presenter och så.

I natt drömde jag att det låg en jättestor GIGANTISK igelkott utanför vårat hus :( Det var så sjukt läskigt så ni förstår inte. Om jag hade gått till en drömtydare hade han väl trott att jag behövde psykvård (vilket jag kanske behöver ibland?) MEn det var så läskigt att jag vill inte tänka på det nå mer! Så har jag pratat med min kära kusin nere i Götet nyss, hoppas på att hon dyker upp när mamma fyller år i februari men annars kommer jag som vanligt till sommaren hoppas jag! Nej nu måste jag gå och plugga på....nått.  Historia eller engelska boken, får se vad det blir! Hopp, hopp hare, hare braoooo! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback