Snöa in mig

Mh, kul... allt jag vill är att springa iväg just nu. Att lösa en sak som känns omöjlig att lösa och att ska ha ett samtal som förmodligen kommer sluta i katastrof vad jag än säger. Det känns inte kul alltså. Jag är sämst och jag är klantigast och jag vet inte hur jag ska kunna fixa detta. När någon man tycker om riktigt mycket mår dåligt av någonting jag har gjort eller sagt eller fått någon att tänka på saker som inte borde tänkas på, då. Först då, då skäms jag. Jag är ledsen bara. Jag borde plugga franska till provet imorgon innan jag far och rider lektion men jag kan inte koncentrera mig. Nix, jag måste bestämma vad jag ska säga för att någonsin bli trodd. Plötsligt har hela dagen varit tung, trög och dyster. Redan på bussen i morse när jag fick sms mådde jag riktigt illa. Snöstorm och skuld är vad denna dagen har bestått av.

Det blir inte lätt, det är aldrig lätt, inget i livet verkar se ljust ut just nu. Jag önskar jag var liten och oförstående ibland

Kommentarer
Postat av: Anonym

det kommer gå fint vännen, ja lovar! de är bara ringa när du vill! <3

2008-11-24 @ 20:45:24
Postat av: Sandra

Vad har hänt?? :/:/ <333

2008-11-24 @ 21:43:53
URL: http://drc0ck.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback