Sov nu

Jag är trött vill jag lova!! Men imorgon är det äntligen fredag. Nk provet idag hade hon ju så klart (vad annars?) tagit de frågor man inte hade tränat på direkt. Jaja. Har ridit Loki idag också. Hans kondition behöver vi jobba på, mycket. Red dressyr mest voltarbete och sen i samlingen blev han så arg!! Han kastade sig hit och dit och protesterade som bara den men efter en lång lång tid så insåg han att fan också jag slipper inte undan så då lyckades han stoppa in bakbenen under sig hyfsat. Mer jobb, mer jobb. Men det är ju det som är bra, vi har mycket att utveckla tillsammans. Hel blöt och helt slut Loki kom tillbaka till stallet sen och fick ett äpple
Så hade vi massa biljetter hemma till hockeyn som vi hade fått via pappas företag så jag och Carro gjorde en impulsgrej och drog på hockey. Självklart lyckades de vinna, förmodligen för att Carro var där. Seriöst de vinner alltid när hon går och kollar! Nej nu är jag jätte trött, bäst man pinnar iväg till duschen. Hejs svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback