snåla som fan

haha, jaa.. Skalan och hålan, vi har våra stunder. Lyder som följer våran konversation när jag och Julia talades vid på msn för en stund sen:

Julia säger:

haha fats det spelar typ ingen roll det kostar ju typ ingenting

Julia säger:

hehe jag tog nog det billigaste

Madde säger:

annars så kan jag ta typ en 3glass eller nå

Madde säger:

eller plocka godis

Madde säger:

jo, du är smart ju

Julia säger:

haha det måste men ju vara orka köttfärs eller ost

Julia säger:

jag har andra grejer att lägga mina pengar på

Madde säger:

HAHAHAHAHAHHA!!

Madde säger:

fy fan, det där kommer ut på bloggen ;)

Julia säger:

hahaha men det är ju så och du skulle inte heller ha tagit det om jag känner dej lite iaf

Madde säger:

hah, sant, sant...


Kommentarer
Postat av: julia

Hahaha XD

Vi är bara för bäst! ;)

2008-09-05 @ 22:09:03
URL: http://juliadeb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback