roten till det goda

Jag vaknade ju då i morse och insåg att - jippie jag är förkyld! Okej, min känsla var väl inte så mkt jippie men iaf. For och släppte ut hästarna kring 9 kanske, Loki lyckades bita mig i handen vilket gjorde att jag smällde till honom, han fick inte men för livet, jag lovar. Sen var det bara hem och trycka i sig frukosten och ut. Som roten till det goda jag är så hjälpte jag och David till att plocka vinbär och se på fan, vi hade det riktigt trevligt tillsammans! Efter att stadsroaren sofia hade anlänt till hemmet igen så for vi till stallet och for ut på en sväng i höstsolen med pållarna. Riktigt skönt och roligt(trots att det bara är skritt på loki som gäller) och att vi fick panik på slutet för vi trodde vi var uttittade av en björn i skogen. Men vi tog oss hem med livet i behåll som tur är! Och vi har tagit hand om katterna, de är så söta :) Efter allt detta är jag lite småtrött tack vare förkylningen som jag älskar nått så jävulskt, men jag åt middag, chillade och for till stallet och såg till att hästarna kom in igen och fick mat och så. Hann inte ur bilen förän Nellie hade sprungit fram till grinden och stod och gnäggade, haha. Loki kom springande från långt borta så fort han såg oss. De bjuder på så mycket underliga och roliga saker de där hästarna så.

Och gud vad jag saknar Alice! Det märker man verkligen när vi pratar i telefon och sånt. Hur det är så är det fint att veta att vi finns där för varandra vad det än gäller, trots att vi inte är på samma ställe. Jag skulle verkligen aldrig vilja släppa henne från mitt liv. För är det någon som är bäst, finast och underbarast så är det Alice Nilsson!

                                                                 


Kommentarer
Postat av: Alice

Åååh, jag skulle aldrig släppa taget om dig gumman. aldrig i hela mitt liv, det skulle inte gå. saknar dig sååå. <3

2008-09-15 @ 21:17:39
URL: http://jagmigsjalvochmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback