hellre en gubbe i skogen än tre under en sten

ooopsis, vissa har klagat på min frånvaro på bloggen men om sanningen ska fram så har jag inte haft tid att blogga. Det låter helt sjukt och det är helt sjukt, jag har inte ens hunnit se Eva och Adam filmen som jag har fått låna! Jag har aldrig pluggat såhär mycket i hela mitt liv, det är läxor var eviga dag...och inte bara en heller! Typ varje dag är de minst 2 saker man måste göra. Matten kommer bli min död. Jag ställer mig frågan vad jag har gett mig in på? och jag ska läsa till D och håller på att få psyksammanbrott på matte A, herregud... Nästa vecka blir dock mer chill när massa lärare är borta. Jag har bara matte, franska och idrott nästa vecka som lektioner!!!!!!!! Idag slutade vi hyfsat tidigt ändå, 12.35. Behöver jag säga att jag höll på att hungra ihjäl innan jag var hemma??? Har varit hos Loki sen, dessutom har jag hand om massa söta katter i veckan så jag var och fixade till dem också. Nu är Mickelsson här och vi sitter och glor på tv tills Sandra kommer och hämtar oss till träningen. Jag är trött, lyckat det är att fara på träning då liksom..jaja, imorgon är det iaf fredag vilket blir skönt! Känner att detta var ett värdelöst blogginlägg från min sida, attans att jag inte orkar anstränga mig idag. Inte får man se idol från Lule idag heller, typiskt. Blir att se reprisen sen då.

Tack gode gud för att det inte är jag som behövde irra i skogen i 9 timmar och tappa bort gubbar efter vägen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback