Du är SÅ HOT!

Idag fick inte Loki nån flughuva. Det fanns bara en töntig med öron och det vill han inte ha. Han är ingen töntig häst. Dessutom skulle öronen börja sloka av tyngden och det vill han inte heller! Wille fick ett halsband i alla fall. Ett fint ett. Egentligen behöver jag nya ridhandskar men de lovade mammis betala så då får hon göra det. Lyllo henne

Larmet gick också, jag hade visst stulit allt på Granngården. Det pep hela tiden, pinigt! Vet inte vad det var som pep. Kanske mobilen, kanske nått annat. Vem vet.

Igår hyrde vi I taket lyser sjtärnorna, och den var bra ändå. Förutom att Hemmakväll pressade mig på 50 spänn extra för en film som jag VISST hade lämnat in i tid! Våga vägra Hemmakväll som Julia sa. Blä.

Nu ska jag fortsätta med det jag har gjort hela dagen, vara med sötisFredrik. Imorgon ska jag rida iaf så vet ni att jag gör något. Pusselipuss

Ps: vi gjorde ju Limbo idag, och jag vann!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback