Lucia

Luciamys med tjejerna i lördags. En trevlig kväll blev det och många lussebullar, juleskum, popcorn, glögg och pepparkakor! Var och gick den årliga luciapromenaden med Loki igår. Den obligatoriska tomteluvan på som vanligt. Han var riktigt glad och studsade och hoppade fast jag sa åt honom att hans ben skulle göra ont om han gjorde så. Men han fräste bara lite åt mig. Bollen på luvan flög hit och dit. 

På kvällen blev det glögg, pepparkakor, choklad och kristyrisering av pepparkakshuset. Till sist vill jag säga tack gode gud för att vi har Statoil på vårat kvarter! Jag har varit där 4 gånger på två dagar nu och panikköpt saker som har blivit glömda i den ordinarie handlingen.

Måndagsshit, här sitter vi på mku:n och håller på med helt andra saker. Ge mig helg nu! I veckan väntas julklappsinköp och träning i stort sett varje dag. Måste få ordning på det där feprogrammet. Kanske hinner jag träffa min kanariefågel Fredrik också. HEjs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback