Slaggis 3000

Tjaa BAAAAAAA! Jao vilken otrolig dag det har varit! NOT. Eller äh, snabbrapport:

  • Sofia H har fått magsjuka :( Hoppas hon blir bra snart (och absolut inte smittar någon av oss!!!)
  • Vi åkte skridskor på idrotten, jag hade en rand i pannan efter hjälmen! Varför i hela friden passar inte min skalle såna hjälmar?! Det är inte jag och hjälm alltså...Blä. Det är nästan så att hjärnsaften for ur hålen. Osis  
  • Jag somnade nästan i soffan när jag kom hem tills The Hills började
  • Vi åt en god middag :D Efter svälten i skolan idag var det gott som skatan!

Och vad man fick höra på bussen i morse! Jag säger bara såhär: Sitter man bakom två speciella killar får man höra mer än mycket! Och ljudeffekter till; SPLASCH! SQUIRT! Och han stod där och hetsade, och fan vad damp han har! Och avslutet med att säga : Fast berätta inte för nån... Jojo, smart att säga det när de ser att vi sitter där bakom och vet att jag känner personen i fråga. Riktig osis liksom

NEj nu ska jag gå och dregla på kudden! Hej hopp in i drömmarnas land. Visste ni att alliansen är nära en uppgörelse förresten?? Nä, men nu vet ni!!!!! HEJSIS!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback