kom igen fredag!

Hej alles! Idag har jag haft mentorssamtal i en timme. Mamma var nöjd med mig och jag med. Det bästa var ändå att jag fick åka bil till skolan därför idag! Perrans timeat på kallaste dagen hittills typ. -24 grader doppade vi hemma.

Vi klättrade på idrotten och jag tittade ner och började må illa :( frågan när man spänner de där selarna mellan benen är hur tight är tight?  Fråga våran idrottslärare Fredrik A så hjälper han dig säkert! Imorgon ska jag rida Loki ploppen igen om inte mina kinder har frusit till frostade äpplen då. Nej jag saknar honom lite, var några dagar sen vi hade äran att ses nu tyvärr. Kanske 3? Hmmm... iaf.

Hemma har vi blommer i vaser överallt nästan och smörgåstårta, princesstårta och rulltårta. Vilket vi har ätit sen i tisdags då mamma fyllde år. Nice de ni!

Igår fick jag två tröjor av en annan Fredrik (inte idrottsläraren, så overkill är han inte mot mig)och det tackar jag för! Hur han hade lyckats pricka in rätt storlek var ju en fråga eftersom den ena var S och andra M men båda passade ju perfekt. Lyllo mig.

Jaja ta det lugnt i trfiken! HEJ DÅ,hälsningar från en allierad i Gammelstads rektorsområde♥


JAG LÄNGTAR TILL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback