Golvad

Alohooo! (tänkte skriva aloha men det är ju som lite små wannabe) Jag kan meddela er alla om att jag faktist lever fortfarande! 

Påtryckningar om mitt sega bloggande skär i mina öron just nu så jag tänkte göra en come back här denna kväll. Veckan har varit seg, iaf skolveckan med nationella osv.

I helgen har jag varit en riktig byggare hemma och haft näsan fullproppad med sågspån och damm. Vi byter nämligen golv hemma. Men ärligt talat är vi bäst eftersom vi har hunnit klart vardags rummet och nästan hallen med! Bara att tapetsera där kvar sen. Martin Timell - släng dig i väggen och med farmor och farfar här hemma är livet skönt dessutom. Jag har världens bästa farföräldrar iaf! Vilka favvisar de är :D

Nu ska jag slockna i sängen, bygga är jobbigtis! HEJSIS ALLES!!!

PS: Juste, imorgon kommer kanske en överraskning på bloggen. Vi får se, vi får se..... kan bara säga att det börjar på G! DS....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback