egentligen!!!!!

En tyngd har lättat från mitt hjärta! Vi fick tillbaka Matte nationella idag, och gissa? Jag fick inte Ig, och inte G heller. Jag fick ett fett Vg! Najsigt värre

Och med viktiga betygsvetande skickade jag och Larsälv sms till våra pappor. Här är från Steffe Larsälv:
Ok ! Kuuuul !!!!
Och här är från min pappa:
Kanonjobb!!!!
Ni ser mönstret va?

DESSUTOM har jag fixat sommarjobbet nu! Sjutton vad nöjd jag känner mig, jobba på StallBalans. Det är ju mitt fritidsintresse liksom, hallå?! Om det hade varit islandshästar hade det varit ännu mer perrans. Men jag är nöjd! Fatta skönt att ha kirrat sommarjobb i januari?!?! Slipper jag ringa plantgubben och vara med om:
-hallå?
-hallå?
-Hallå?
-Hallå?
-HALLÅ?!
-HALLÅ?!

igen. Skönt på riktigt, ah... :D

För det andra så håller vi på med konstiga saker i skolan nu. I matten är det kapitel sex, i kemin ska vi bli varma i kläderna och på idrotten pratar folk om ut in ut in ut in... jag blir förvirrad. Och Carro med. Och Lasse. Och säkert Sofia och Agnes med. Var är NV1D på väg? -Inte den blekaste har jag iallafall

Dessutom är Bossebildoktorn rolig i kemin, idag tyckte han att vi skulle använda oss av en korv när vi ska grja med lösningar, och innan det har vi lärt oss allt om kritaller,
hmmmmmm!

Imorgon kväll ska jag och de andra i (h?)järngänget bege oss till Larsälv för att se skräckfilm och ta ett parti med andra ord . Ja, jag längtar. Speciellt efter chipsen. och dippen. och drickan och godiset. Men skräckfilmen har jag en känsla av kommer skrämma livet ur mig, kanske kommer det en liten tår när jag ska sova sen. Den kan jag klara mig utan, men det blir nog bra, jag tänker klistra mig mot någon bara.


Haha, förresten kunde inte bilden på chokladpuddingen laddas upp på carros dator så hon hade lämnat en sniken kommentar, vilken påpekade att hon trodde jag hade publicerat en bild på henne. HA!  Hon berättade det själv på bussen. Skulle ju vara så uppenbart om jag gjorde det nu, måste ju bli klar med matten först som jag talade om för henne. Sen.

Förresten fick jag en kommentar från blondinbella förut, lite tufft ändå! Hoppas http://www.nnnat.blogg.se/ är nöjd nu, som klagade på bloggtorka efter ett halv dygn. Läskiga saker det där med att torka ut. Fast ändå fräckt att vara ett russin!

Fick önskemål om att skriva en snäll sak så här är en i diktform:
Det är inte lätt att vara glad varje dag,
När man är sur är det tur,
Att man har nån som är snäll trots att jag är lite gnäll

Till en snällis från Madde

Ja juste jag red Loki idag och snart är det träning. ADIOS, eh CIAO!


Kommentarer
Postat av: BlondinNatta Advokatbyrå A

Du bloggar som en riktig gullunge ;) Haha, jag skrattar alltid åt dina balla inlägg!

2009-01-29 @ 19:50:40
URL: http://nnnat.blogg.se/
Postat av: Hannah Nyberg :)

Visste inte att du hade en blogg, ska länka dig på min :)

2009-02-01 @ 14:34:49
URL: http://haannahnyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback