LOKI

Första skoldagen efter lovet avklarad! Men den ska vi inte prata så mycket mer om än att jag fick MVG på jonjakten och det var riktigt kul att träffa brudarna igen!! Minst sagt, haha, Jag kan bara fråga mig som så många gånger förr vad jag skulle ha tagit mig till utan er?! Ni fattar att ni är guld va? ♥

På kemin med Bosse bildoktorn tittade jag och Carro ut genom fönstret och vilken överraskning man fick.
-Det är som lejonkungen utanför fönstret!! Och det var det verkligen. För er som inte känner till vår primitiva tänkarbana så är det med andra ord att det var rosa himmel och soluppgång. Fräckt!

En snabbrapport säger att Larsälvs Q(k?) fortfarande hänger löst efter jullovet. Iväg till rekordråttan nu med dig! Inga men, punkt! Fast det är ganska spännande att få följa uppdateringen av det. Säkra källor säger att hon faktist har använt denna Q(k?)knapp på lovet en gång...vad hon nu skulle skriva vet jag inte än. Osis liksom.

Efter skolan for jag direktis till stallet. Väl där trodde jag att jag hade tappat min korthållare med alla bakkort osv i. Så jag fick litte panik och hjärtat drog iväg i en galopp, utan stopp (jo med stopp, vänta, jag ville bara fixa ett lätt rim där) men då låg det i fickan iaf. Ha, jag är inte så klantig som jag tror, det tänkte jag lite smånervöst sådär. Jag och Loki gav oss på ett dressyrpass nu när underlaget var bra. Trav, trav, samling och tölt på slutet. Tog ett bra tag innan han började fundera på att släppa nått och han kändes inte helt 100% loss när vi slutade heller. Men nog mycket för att vara nöjd för idag iaf. Vi ska jobba vidare och kuta bort magen helst! Bara vädret håller i sig och underlaget med. Var snöfall förresten men det gick ändå! 2 svettiga snögubbar(Loki snarare dyngsur) kom tillbaka till stallet. Han bör rakas nu, och det är nu

Loki von Uhlenhof
-
där allt mellan himmel och jord fladdrar mellan öronen. Bland det bästa och käraste som finns. Vi har kul, även om vi har väldigt olika åsikter på väldigt mycket. Där varje dag är ett äventyr



Mycket bilder bara för att vi är så bäst!
Allt för idag, adios, eh, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback