LYCKA

Det här har varit en riktigt rolig helg. Varje dag har jag haft någonting att verkligen längta till!
Fredag: privatlektion på Dáð
Lördag: brudarna kom över på pizza/tårta/myskväll
Söndag: Fredrik kom hem (öh ja och hem till mig)

Och allt var precis så lyckosprudlande perfekt som jag hade hoppats!

Det är sådana gånger man inser att jag inte vill byta mitt liv mot någon annans i hela världen. Kvällen igår var verkligen så himla skön på något sätt. Tänk pizza, världens bästa kompisar, tårta, spel och massor av skvaller och skratt. Tack för att ni finns, och att ni ville komma! Dock lite trött Madde som cyklade till stallet i ösregn. Men ännu gladare när man kommer hem och världens bästa pojkvän står utanför huset. Jag fick regn :) nu ska jag gå och lukta regn varje dag. Eller tveksamt om det verkligen är regn det luktar men gott hur som helst. Och tack för att du inte tog jord! Sötnos♥

Frågan är vad jag har för lektioner i veckan... ingen aning. Jag sitter här som jag vet inte vad och kollar på avsnitt av Sex and the city. Åh juste, jag åt vattenmelon nyss och åhhh. Vad ska jag göra i veckan??? Välkomna att höra av er. Jag gav ut mitt nummer i fredags på begäran, jag hoppas hon hör av sig om turerna verkligen för jag klarar inte av att vara utan hästarna. Jag får abstinens! Jag HAR abstinens. What's up about that? Emmelie frågade igår vad det är jag tycker är så kul och jag kan inte sätta fingret på det. Det är bara så..jag blir så lycklig. Snälla mamma och pappa kan vi inte köpa häst nu? Okej då jag har ju Loki ett par dagar i veckan men han är ju halt och så nu. Kluttigt, jag måste göra nått annat nu!

CIAO!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Maddepadde! Jag måste bara få påpeka att jag blev crazy efter hästsnacket hos dig och mamma trodde detsamma. Hon skickade iväg mig över en kväll och när hon fick tillbaka mig var jag som den 8-åring jag en gång varit då jag bara snackade om hästar och ridlektioner.. JAG MÅSTE BÖRJA RIDA! Fixa en såndär tur åt mig och Soffan foort! :D Haha.. Fast det jag egentligen ville fråga var om vi ska grilla burgare hos mig på torsdagkväll? :))

2009-06-07 @ 22:40:19
URL: http://nnnat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback