SPORTLOV! :D

Håhåjaja! Det blev lite öken här ett tag. Helgen när släkten var här var iaf kul värre! Mamma fick hundra blommor till och allt var bara kul. Enda till söndagen då alla åkte hem. Blä.. Jag hatar sånt där, när folk ska fara hem! Var i alla fall kul att träffa hela släkten igen, för sällan känns det som. Att Maria kunde komma var riktigt trevligt det med :)

Dessutom tvingade hon mig att skaffa facebook, så ja. Nu har jag tydligen en. Inte för att jag vet vad jag ska ha den till men kan väl vara bra ändå. Se lite kort sådär ni vet!

Nu är det ju äntligen äntligen ÄNTLIGEN sportlov! Och det började jag i lördags med att åka till Kåbban och åka lite slalom med familjen och en annan familj då. Synd bara att jag var helt död av förkylningen och fick feber på kvällen men annars så, solen sken och det var fina backar och kul ändå. På lördag ska jag rida lektion för Sylvia på Loki. Hur vi ska kunna packa in den jäveln i transporten är ju en fråga. Han är så jobbig ibland! Äh det får lösa sig ska ni se. Okej, jag blir lite nervös på honom så det måste lösa sig!

Snart ska jag nog och försöka hitta nån bra och helst billig höstjacka att ha i stallet. Softshell, kom till mig. Ska se nu om jag kan släpa med mig Fredrik så får han kanske vara nått sorts smakråd (som att jag skulle lyssna på nån annan, lär ju inte hända)

Kommer nå bilder sen från mammas middag kanske ;) Tur att farfar inte gick till folkhögskolan och hängde upp nått. Då hade jag seriöst inte kunnat komma till Älvsbyn igen. Om jag säger så här: vi ser inte riktigt kloka ut!

Jaja, adios
eh CIAO! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback