Alice brallis, det heter inte mucken


I fredags stillade jag mitt köpbegär lite och köpte en klocka, ett par skor och en blus/skjorta. Kändes bra det.
Alice var här från fredag till lördag, tycker hon borde ha stannat längre! Fick presenter av henne sötisen, hihi. Tack! Vi hade jätte kul som vanligt. Dock lite osäker på om jag vågar gå på stan med henne igen, eller? Nja, det får vara en av våra många hemligheter..vi bakade en super god kaka, och spelade spel under earth hour. Det roligaste var nog ändå när grabbis fick frågan "vad skulle du göra om killen du gillar kom när du hade pyjamas på dig?". Haha, men spelet heter ju tjejsnack så. Gud vad jag, Alice och Sofia har spelat det där spelet alltså! Syntes på häftena för de var lite massakerade.  
 
Alice du är den bästa kompisen man kan ha, jag uppskattar så otroligt mycket att jag kan prata med dig om verkligen allt. Så ett stort tack för att du alltid finns där och hjälper mig vad det än rör. Jag hoppas du har lite nytta av mig med! Du är den som får mig att verkligen ta tag i viktiga saker, och den som alltid bryr sig. Så tack, du betyder verkligen mycket för mig! ♥

Försök att inte vara så orolig, även om jag är det. Jag ska ordna det där. Jag älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback