Helgen

Jag har blivit effektiv på helgerna! Till och med min käre fader påpekade detta för några dagar sen. Då blev jag ändå lite stolt, jag menar det är inte alla som går upp på mornarna trots att de har varit borta på kvällen dagen innan. Hör här till exempel.

I fredags for jag direkt från skolan till sundis där vi hade nån invignings uppvisning på SKF-trofén. Direkt därifrån for jag till golfgarden med Fredrik. Så typiskt att jag inte lyckades vinna över honom i mångkampen..men om jag ska vara ärlig var det kanske grenar som var till hans fördel den här gången? Det står nu 1-1 kan jag ju påminna dig om! Sen följde jag med hem och såg let's dance. Efter det var jag näst intill sömngångare så jag träffade sängen på direkten när jag kom hem.

På lördagen gick jag upp och pluggade matte på morgonen och sen bar det iväg till Boden för att kolla JSM i skidor. Fick träffa Alice också :D var himla kul, länge sen vi sågs. Och springa upp för den där backen, haha. Saknar dig så mycket ska du veta! Hoppas vi ses snart igen. När alla tjatade att man skulle ha så mycket kläder på sig så tog jag ju det antagligen. Men ja, det var varmt ärligt talat. Och killarna åkte fort som sjutton ju. Han är ju duktig egentligen min lilla snuttis. Ja, det han åkte alltså var han bra. Eller vad vet jag om skidor? Men han är iaf bäst från mig sett. Sen for vi och åt och kollade melodifestivalen och sen var den dagen slut den med.

Söndag=Loki. Jag red och pluggade matte till provet. Det var väl typ allt. Lastningsträning med Loki. Satt och häckade i transporten länge, länge. Hann tänka över livet ett par gånger innan han tog ett steg in. Det fick räcka. Hade jag suttit längre hade jag storknat. Men han är så söt fast han är lite dum ibland den hästen.

Juste, idag började jag 12.40 och hade en lektion. Vad säger ni om det va?! HEJSIS PÅ ETT TAG! ♥



 

 


Kommentarer
Postat av: gräbn

uppdateeeeraaaaaaa :D

2009-03-19 @ 13:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback