all good things

Nu har jag ett liv efter kemiprovet igen. Trodde halva klassen skulle stryka med, förmodligen högre dödlighet än svininfluensan. Kan ju tacka för det fina vädret. Tack! Och igår satt jag och drog bort kinesplast från alla delar på våran grill. Det tog flera timmar, jag skojas inte! Dessutom satt den så hårt och var så tunn och det gnisslade i öronen när man drog bort så jag tog helt enkelt på mig hörselkåpor. Min fader undrade vad f-n jag hade dem för. Sen köpte han min förklaring. Jag brände mig till och med, eller så var det när jag red jag brände mig.. hmm. Kepigt läge att veta sånt där. Men idag var det inget rött alls. Happy face! :D

Jag informerade pappa om att jag skulle vara hemma ikväll när vi var och handlade på coop forum. JAG TROR JAG FÅR EN HJÄRTATTACK! sa han då. Hela kassakön stannade upp och vi fortsatte packa under tystnad. Tills han viskade, vänta här jag ska köpa nå räkor och fira, vi grillar ikväll också. OCH LÄMNADE MIG KVAR PÅ ÅRETS PINSAMMA STÄLLE. Asså pappa...

Juste, jag och herr Erixon såg Eva och Adam igår. Tänk att man tyckte de var så stora förut. Lite kul var det ändå, även om vi höll ut i två avsnitt bara. Speciellt det där med kortet, glöm mig inte. Ja det är ju faktist sommarlov snart. Jag är väl den enda på vår jord som längtar tills jag ska sommarjobba. Hoppas det blir bra, men hur jobbigt kan ridläger vara? (och det är så man inte ska säga). Ungar också. Får väl se. Hur som, jag ska kämpa in i det sista! Och Göteborg, jag längtar. Ja det gör jag! Även om jag är lite orolig över hur ni ska klara er här hemma utan mig så fruktansvärt länge...äh vem försöker jag lura?

Nu ska jag gå och beställa en hemlis! CIAO!

Kommentarer
Postat av: tack vsg

ja kommer inte klara mig:(

2009-05-22 @ 21:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback