Varm choklad

Nu har jag gjort tre träningar. De första två gav mig träningsvärk i röven och hälsenorna. Samt många fall pladask på isen. Det blir bättre hoppas jag, det måste det ju bli!

Saker har börjat försvinna, i söndags försvann mitt fodral till ridhjälmen (hittade det på måndagen sen) och på måndagen försvann mina vantar, eller ja jag glömde dem på biologin så jag och Carro letade reda på dem sen. Annars hade mamma blivit ledsen för jag fick dem av henne samma morgon. I måndags ägnade jag åtskilliga minuter för att leta efter mitt MKU-block så jag höll på att missa bussen. När jag kommer till skåpet så ligger det förbannade blocket som jag har letat i evigheter där.. suck. Det börjar bli så att allt jag kommer ihåg står i kalendern.

Igår var jag och red lektion hos Sylvia. Det är kul att märka själv hur mycket man har utvecklats under tiden man har ridit Dáð (som för övrigt löpte amok i stallet igår, rör inte hennes öron okej?!) Nu när man rider igenom alla hästar, igår hade jag ju Blaer, så märker man hur man får till dem på ett helt annat sätt. Både takt, form, tempon - allt! Är fruktansvärt tacksam för allt Sylvia hjälper och erbjuder mig. Hade inte kunnat rida för en bättre instruktör än henne.

Fredrico har återvänt från skid-glaciärernas place - Österrike. Han joddlade alltså inte ihjäl sig utan återvände med ett armband från, vänta jag måste se... schmuck-art. Vi höll på att skratta ihjäl oss igår(det är fruktansvärt kul och jag hoppas att det inte betyder nått snuskigt) men det är jättefint och matchar min blingiga klocka. JätteMYCKET!

Vi börjar ladda inför julen i vårat gäng. I morse hittade jag Larsälv och Sofia sittandes i korridoren och kollade julsaker på datorn. Åh vad jag längtar!!! Julen är bland det bästa som finns ju. Tänk bara att julbaka och tända ljus och allt. Julkalendrar är beställda på internet av Nathalie Larsälv, Robert undrar nog vad fan hon har för fel. 

Längtar till helgen, behöver ett break från skolveckan nu. Tacos och stretching med Freddan blir himla bra! Tända ljus har han lovat, mys. Även om jag kommer måsta plugga i helgen också. Matteprov matte C någon? Nä tänkte väl inte det.

 CIAO! 



Kommentarer
Postat av: Erixon

tacos kommer bli så grymt gott! var ju flera veckor sen sist. och ljus ska de bli:)

2009-10-13 @ 22:07:10
Postat av: Natta

hahah, jag diggar dina inlägg (Y)



Åh julen :') jag skulle hänga mig om den försvann!

2009-10-15 @ 22:52:49
URL: http://nnnat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback