WARNING!

Ibland känns allt bara så fruktansvärt tungt. Jag tror jag är för trött helt enkelt. Kan det vara för att jag har garanterat skolans top 10 längsta dagar hela veckan? 

Idag har vi haft markträning i Coop arena. Vad sterilt allt känns, allt är grått. Väggar, golv, tak - rubbet. Förbannat att det redan är så smutsigt på alla golv. Dessutom universums konstigaste combo att det luktar skurmedel överallt! Egentligen skulle vi ju ha varit i Pontus men när jag kom dit, vad var det inte då? Massor med findukade långbord och gubbar och gummor som bar in drickesback efter drickesback. Har ni varit med om att det dukas upp till finmiddag i hallen ni ska träna i? Konstig uppenbarelse. Vad som gör den ännu underligare är att det inte är första gången det händer. Därför återvände vi till våran hemmabas som så många gånger förut har tjänat som extrahall för oss.

Igår var det ny häst i stallet och som vanligt får jag rida den direkt. En riktigt rolig filur som var helt ormig i kroppen "ska vi göra så här? eller såhär? såhär då?" gick inte att gå rakt för att överskottsenergin rök ur öronen på Jupiter. Kul att rida pass igen också!

Nu längtar jag till lovet, fruktansvärt mycket. Dessutom saknar jag Julia, var så länge sen vi sågs nu. Så blir det när alla har en miljon saker att göra varje dag. Halloween i Rutvik på lovet också! Om det är någon som har en  idé om vad man ska klä ut sig till får ni höra av er, annars kokar jag ihop nått själv. Dock så inge mesigt, men inget för läskigt heller. Kan nog bli så att jag kanske är hemma själv den natten, jag bäv(r)ar.

En sista hälsning till Agnes: GET OF MY TRAIN, I am EGGALOT!!!!


dunjackan har åkt fram igen! tumme upp.


CIAO!




Kommentarer
Postat av: victor

jag då Saknar du inte mig det var ju länge sen vi sågs. Jag saknar då dig maddeee ;)

2009-10-22 @ 15:34:54
Postat av: Agnes

Oh, yeah xD

2009-10-23 @ 16:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback