Ett klippeliklopp

Idag har varit en extra ordinär dag. Fick ett sms i morse som fick mig att skutta till av glädje, Alice har nämligen fixat ett körkort idag! Grattis gumms, och känner jag dig rätt så gjorde du det med bravur.

Efter skolan fick jag skjuts från hälsans med Fredrik så följde han med mig och fixade lite grejer. Jag säger bara såhär: nått som ska kosta 280 landade på 35 kronor. Glad i hågen gick vi alltså och fikade sen och efter det hem till Domarvägen och hann mysa några timmar innan han drog vidare för att se den där hockeyn.

Då kom jag på att cykeln såklart stod vid busshållplatsen så jag fick gå dit först, och SEN cykla till Loki. Blev en promenad i mörker med taggad häst, men det var kul. Även om jag tror vi båda är mörkrädda..

Imorgon är planerna att äta pizza med brudsen på kvällen och sen får vi se om jag hinner något mer. En fredag utan tacos alltså, hur ska jag klara mig Fredriiiik?

 


Kommentarer
Postat av: Erixon

jag tror du kan behöva vila lite från taacoos ;) däremot behöver jag det för att gå runt :)

2009-09-24 @ 22:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback