Hey ho jag är fredricooo

Jag överlevde turen med 8 asylsökande killar med lite mer än nöd och näppe igår ändå. Förmodligen det värsta vi vet när de kommer. Man får vara så jäkla arg när de försöker rida förbi och inte lyssnar ett dugg. Daddan var inte så imponerad över dem heller kan man ju säga. Tur att jag inte red först för det hade hon inte pallat. Dock så var hon så snygggggg efter vägen hemåt, så duktig ibland! Och så jäkla snäll nu för tiden virrpannan.

Det enda raka igår kväll var att gå och rida på en bjutter med Fredrik på Marieberg, det var åtminstonde kul när jag inte behövde sitta på det kalla utan på en varm pojkvän. Tur att jag har dig! Fast snart syns vi inte på 4 veckor eller något sånt. Fast först ska vi äta thai, kina, amerikanskt, svenskt eller italienskt. Himla tur att Alice kommer till mig nästa helg! Hon är så efterlängtad så det finns inte. Världens bästa kompis. Hur stor är chansen på en skala att man har världens bästa kompis OCH pojkvän? Helt otroligt, helt otroligt bäst båda två. ♥




Kommentarer
Postat av: Alice

Ååå gumman, är jag verkligen så bra? :)

2009-09-27 @ 21:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback