Otålig och ömtålig

Idag: kändes det som att det var en mycket onödig dag. Sovmorgon→Engelska→Hål på flera timmar så jag åkte hem→Gjorde bort fysiken→Rättskunskap i skolan igen→Hem!

Dagens nyheter:
*Jag har ont i öronen. Hört att man ska sätta i en lök i örat eller bomull. Men hur ska jag få in en hel lök? Löken är ju fan större än min hjärna?!
*Klockan i sal 4621 går inte riktigt rätt, sekundvisaren tickar mellan sekundmarkeringarna. Gör detta att klockan sackar nån sekund eller går nån sekund för fort?
*Jag har åkt buss fyra gånger idag.
*Jag har vant mig vid håret lite.
*Rättskunskapsgubben passar att heta Roland.
*Det var kul att rida igår och mina armar fick mjölksyra.
*Engelskaläraren, hon delar ut låga betyg. Be till gud om du vill ha ett jäkla vg verkar det som. Galet, jag tänker inte acceptera ett G, aldrig!


Här kommer lite bilder så ni kan få se håret! Vad tycker ni kluttisar?



Och ikväll är det Idol! Dags för fler idioter att fatta att sång är lika mycket deras grej som det är min. Nada.


Kommentarer
Postat av: JoOkKzZeE

bara pressa in löken! ska du se att de blir bättre! =)

2009-09-15 @ 19:35:27
Postat av: Sandra

Det var ju visst fint håret!!!! :D<3

2009-09-15 @ 21:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback