Spanare som vanligt

Usch vilken äckelregnigdag. I morse hittade jag inte mina skor ens (som jag senare kom på låg bland ridkläderna från igår) och sen var bussen sen och när den väl kom fick jag stå tryckt mot framrutan som en fastslemmad jäkla snigel.

Slutade tidigt idag som tur var. När jag stod och väntade på bussen kändes det som att dagen skulle gå i snigelfart. Då visste jag ju inte ännu att jag några minuter senare skulle vara just en snigel i hetta mot rutan. Efter skolan inhandlade jag ett dystert block som det stod räkna på med Carro innan vi for hemåt igen.

Great news på Domarvägen 20. Sofia har fått tillbaka sin mobil som vara stulna av lodisarna i Gammelstan (vilka annars skulle det vara?!) Kiss vad arg jag har varit/är för att de drar runt på deras skola och bara förstör och snor allt! Snacka om att inte ha ett liv. Jag ska aldrig anställa någon av dem om jag blir chef, de har redan förstört sina liv. Så det så.

Jo jag letar egentligen efter ett block som jag hade skrivit massa engelska i men jag hittar inte. Hur kommer det sig att jag får leta saker varje dag? Minne som en guldfisk var det ja... måste påminna FreddanPeddan om att ta med mina mjukisbrallor som han har snott. Så då var det fixat! Imorgon(?) njaa fredag var det nog kanske..? Hmm. Bra kolla jag har på när pojken skulle komma hem. Måste nog kolla upp det med. Vänta. Fredag ja. Samma dag som vi ska till Eko-bonden ute i tjotta. Då ska vi försöka enas om att hyra en film igen. Brukar ju sluta med att någon av oss sitter väldigt misstänksamma i bilen på väg hem.

Nu måste jag göra lite engelska så jag inte sviker min gruppmedlem. Om jag bara hittar blocket. Åh juste jag har hittat en tröja från weekday som jag villvill ha. Aa okej nu måste jag sluta hatta fram om massa saker. En enda sak till, David kallade mig för niggahhhh förut vilket är mycket märkligt när jag är blond och kritvit i ansiktet. Ärligt så tror jag han bara ville prova ordet ungen. Besynnerligt! ♥

Jag var nog en liten Eko(?)-bonde när jag var liten redan, no problemo i farfars griskätte!
Från vänster: Madde, Blodpudding, Bacon och Makaron (en gång höll en av dem på att äta upp min vante som jag råkade tappa ner i deras mat eller nå, farfar den hjälten fick ut den. Vanten är brukbar än idag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback