:D

Kände att jag behövde en paus från allt MKU-pluggande. Suck vad omotiverande det provet känns just nu!

Solen har äntligen kommit fram igen och har strålat både idag och igår. Skulle rida Daddan igår men hon var inte snäll alls så vi fick inte fast henne i hagen.. hon har allvarliga problem den hästen. Dessutom tyckte hon det var jättekul att kuta omkring bara man tittade på henne. Ananas-mage har hon också fått. Tänkte rida Humor men vi fick inte fast honom heller så då blev det Joki. Kul att det finns någon häst som man kan få fast iaf. Man blir så lycklig av solen och av att rida dessutom. Helt perfekt. 

Loki var jättefin i tölten idag (de sträckorna man kan tölta utan att överbelasta) hoppas han inte blir sämre nu igen efter det här.. Svetten rann längs öronen fast han bara hade sprungit en bit ju. Okej det var nog jobbigt att använda bakkärran för honom men ändå. OCh han Daddan ananas-mage har Loki melon mage. Jäkla hästar till att bygga fruktmagar :( Stod och solade mig en stund i hagen, märks att solen ger vitaminer så man blir lycklig!

Alice var här fredag-lördag. En himla god fruktsallad gjorde vi! Man har alltid kul med Alice så är det bara. Hämtade hennes balklänning och den var så fin! Längtar tills nästa år så jag får gå med.

Jaja nu måste jag återgå till pluggis. Vi ska äta varmkorv och bröd till middag :D Mee lajki



Kommentarer
Postat av: Erixon

Mee lajki you!

2010-02-07 @ 22:21:58
URL: http://erixonf.wordpress.com/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg!

Gilla du hästar? - Kika gärna in på min blogg då!

Jag har Sveriges tredje största hästblogg med läsare från många olika länder. Kolla gärna in, du kanske också gillar den som många andra!



PS. Om du gillar smycken så var gärna med och tävla om ett snyggt smyckes-kit från dyra märket Tiffany & Co. Läs mer på bloggen om hur du tävlar!

2010-02-10 @ 15:39:28
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback