MMMMmmmmm!

Idag har jag:

*Slutat tidigare i skolan

*Tränat

*Nyst och snorat 1000 gånger (minst)

*Inom närmaste timmarna, snart ätit en semla

Jag är så nysig nu. Det var lite tungt att springa med min rosselhals men allt annat gick bra. Fast om jag ska vara ärlig känner jag mig jätte trött nu.. men jag ska inte säga nå till mamma för då kanske jag måste mäta med termometer och jag vill inte veta om jag har feber. Jag har inte tid att vara sjuk! Det var som farmor sa idag när jag ringde till henne att det bara är pensionärer som har tid att vara det.

Visst är facebook lite samvetskvävande ibland? Ni vet när man nästan varje gång loggar in så är det nån ny vänförfrågan från någon man inte vet om man verkligen vill vara vän med. Sen tänker man att man ska fundera och låter det vara och sen. Sen växer den där högen :( och man vet inte vad man ska göra för man vill ju inte vara dum men om man ändå aldrig pratar med personen i fråga är det väl ändå strunt samma? Jag blir så nervös av sånt här!

Nu ska jag ta och äta en semla med mammis. Hej då allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback