Öh oh beh.

Så fillifjutter, nu sitter jag här och uppdaterar bloggis. Vad kan jag berätta då? Idag tog ett evigt gnatande på matte C slut, underbart! Slutprovet var ett av de svåraste i världshistorien, inga fler kommentarer.

Skåda t-shirten vi hittade när jag och Linnea var på stan i fredags! Jag hade nog köpt den om det inte var för att den hade sprängts om jag hade provat den. Helt enkelt minimal i storlek 164 till och med. Öh, ja den fanns bara i barnstorlekar. Fast jag kanske inte var värd den när me and my blog inte är så tighta just nu.. Kanske blir ändring på det om jag lyckas få tid till den någon vacker dag. Annars kommer det fortsätta som vanligt.

Undrar om det är Morden i Midsomer idag? Fast jag vet inte om jag klarar att se det utan F, det skulle nog kännas lite konstigt. Snart ska mamma få fortsätta förklara lite genetik för mig, det är ju som rena grekiskan. Tur att min moder är läkare och kan förklara allt om kromosomer och loci så man fattar!
 
Hälsningar Madde med 23 kromosompar♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback