Lite av varje

Nytt inlägg för första gången på en månad, wohoo mina kära läsare. Vad har hänt sen sist då?

*Jag har varit på IKEA och kommit mig för att köpa den där spegeln jag har funderat på i åratal.
*Jag har haft några jätte omotiverade körlektioner (hoppas det inte ska fortsätta forever).
*Vi har haft skolshow med konståkningen.

Viktigast av allt är att jag har fyllt år! Och jag älskar att fylla år dessutom! Så nu är jag lite stor men kanske inte så vuxen egentligen. Hur det nu än är så fick jag massa bra presenter av mina nära och kära. Pengar, mobil, armband, färglinser, ridbyxor, blommor (rosor och tulpaner) osv. Av farmor och farfar fick jag bland annat en bok och ett väldigt väldigt bra shampoo från Bobby's egna märke. Tack!

Efter alla prov vi har haft sen sportlovet så känner jag mig helt slut. Jag vill inte göra någonting alls förutom att sova, och då menar jag verkligen inget! Dock ska jag och träna ikväll så det blir ju lite motsägande. Bara två dagar till påsklov så det är bara att hålla ut!

Är det inte dags för vår snart? Jag vill ju använda min nya vårjacka! CIAO!

 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback