Ett surr i huvudet

Hej alla blööögräääjsers!!

Jag har funderat lite.

Nu när det är så varmt, kommer det bli en kall sommar då för att vi får all värme nu? Typ frost på midsommarafton? Hemska tanke, jag vill ju ha klänning då!

Nu när våren/sommaren(?) har kommit så brukar ju allt kännas som att allt är så underbart och man åker på små tussiga moln. Varför gör jag inte det? Visst det blir ju jätteskönt med sommarlov och jag längtar så mycket och allt men det är inte som vanligt. Kanske det är alla prov? Har man valt natur så har man.

Jag hatar förändringar och jag hatar att tänka på framtiden. Ja jag har ångest över det konstant när jag tänker på det. Vad ska jag göra efter gymnasiet nästa år? Ingen aning alls. Att inte ha någon aning är inte min grej! 

Om två veckor drar jag till Frankrike med familjen. Hörde talas om ett vattenland så vi håller på att övertala mamma och pappa om en tur dit sen. Det är ju bäst. Blir kul att få se något annat än Sverige ett tag. Italien, Monaco och Frankrike på samma resa blir bra och effektivt! 

Jag vet inte, även fast jag har så många omkring mig känner jag mig bara ensam. Jag brukar aldrig känna mig ensammen annars men just nu är det en sådan period. Det är någonting som är fel jag kan bara inte sätta fingret på vad. Tyvärr lär det väl visa sig snart.

Varför får jag sådana här perioder? Nu är jag i en jag-är-jättekär-period. Anywho (ja det ska stå så) så inträffar mina perioder i helt fel tillfällen. Sån är jag, alltid utan vett till vad som är lägligt när och när något går fel får jag en chock som gör mig helt desperat att fixa allt. Vilket jag inte lyckas med någonsin. Jag fattar inte att Fredrik har kunnat stå ut med mig såhär länge ens.

Måste gå tillbaka till mitt ändlösa mattepluggande. Eller på torsdag tar det ju slut men det känns som en evighet bara tills dess. Dock inte nog lång tid för att jag ska hinna lära mig allt i boken men vi får se. Jag gör mitt bästa, bättre går ju inte.

Hoppas ni har en fin dag i värmen och slipper plugga matte! Adios amigos :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback