JUL=KUL

Det är inte så långt kvar tills det är jul nu!!! Åh, jag älskar julen.. julkalender, pepparkashus, knäck och julklappar bland annat. Dessutom julshowen som vi hade med konståkningen i helgen. Det gick väl rätt bra tror jag, jäkla ballong till att krångla lite bara. De ryska teamåkarna var lätt det bästa jag har sett någonsin!! Coolt så det bara stänker om det :D Haha, jag och Sandra var ju med i NSD som clowner också, snyggt alltså.. Jag och Sofia drog på oss tomtemössa och glitter (på både oss och Nellie och Loki) Loki var så söt!!! Med tomteluva och allt. Han blev ruskigt glad när mamma gav honom äpplen och morötter när vi hade ridit hem. Dock så höll han på att äta upp granrisbockens svans med ljusslinga och allt på gården. Samt var han på väg att gå in våran hall, och sen avslutade han med att sätta ner hela huvudet i en snöhög! Ibland undrar man hur den hästen är gjord, haha. 

Idag börjar jag 13.00 med nån julshow på skolan och sen har jag endast idrott då man får välja vad man ska göra! Skönt, och sen äre prov imorgon och efter det på fredagen blir det jullov!!!!!!! Jag längtar mest av allt...

    Bäst att passa svansen...   Världens sötaste!!    Sofia och Nellie
     Loki efter att ha doppat huvudet i snön    Lokis premiär på Domarvägen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback