GOD JUL!

Eter att ha packat och fixat allt möjligt tills vi ska åka till Älvsbyn imorgon ska jag nu snart gå ner och äta lite risgrynsgröt tror jag, eller nått annat som jag blir sugen på. Just de, jag åkte pulka och sånt i backen med Sofia och David idag, kuligt!

Imorgon är det julafton!
Bästa dagen på året tror jag, längtar så mycket! Det är samma känsla varje år. Att gå i kyrkan på förmiddagen och vara med släkten, och julbordet! Jag älskar det :) Nu ska jag ta mina fina svart- och vitmönstrade ljuslyktor och fortsätta titta på Bingolottos uppesittarkväll med resten av familjen. Men innan det ska jag bara önska alla mina vänner en riktigt GOD JUL! Puss på er! //Madeleine
   
 
  










Kommentarer
Postat av: nathalie

ÅH, GODJUL GODJUL GODJUL MADELEINE! Nu är det äntligen den absolut bästa dagen på året! Hoppas du äter så du spricker och får världens finaste julklappar. Pussar i massor gummsi <3<3<3

2008-12-24 @ 01:26:39
URL: http://nnnat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback