Jag är Ipren den intelligenta värktabletten

Idag äre kallt igen! Sist jag kollade var det -15 grader i vårt kära Gammelstad. Idag har jag varit och ridit Loki och han hade inte ätit nått imorse så det var bara att hälla allt i en hink och gå ut till nått som kunde likna en häst med frost över hela pälsen och ge honom frukost klockan 12. Tror inte det skadar honom men ändå. Därför fick jag vänta en timme extra nästan innan jag kunde rida. Men han hade fart :) Världens bästa pluttis!

Jaja, sen var det träning direkt. Hade 5 min på mig att äta och dra till ishallen. Grattis. Iaf så gick träningen rätt bra måste jag säga, tack för det!

I helgen så har jag gjort detta: jag har varit på stan i lördags med mamma i 5 timmar typ och handlat julklappar. Vi var till och med en sväng på vårdcentralen för mamma skulle lägga om nått sår. Och tror ni inte hon känner varenda doktor och så där? Vad gör man när man har en mamma som är läkare och en pappa som är egen företagare? Jo, står och väntar medans de pratar med alla människor som kan tänkas infinna sig där, kontakter hit och dit. Jaja...sen kom grabben när jag väl tog mig hem och någon i min familj hade fixat glöggen så det var mys :) OCH imorgon är jag LEDIG!! utan att ha behövt vara på öppethus en enda sekund :D jag är hur glad som helst för det, bara så ni vet. Har så jävla ont i kroppen alltså, det är bara att knapra ipren och längta tills denna jävla veckan är över...tack för att jag får vara ledig en dag extra då.  Nej nu blir jag helt känslosam, vad gör dessa muppar i Älvsbyn? Kom hit nu! Och sen ska jag gratulera alla mina kära nära till era framgångar i helgen! Grattis :) Skidor och badmintonracket och grejer, ni äger ju allt :D

Men klart ni gör, ni har ju mig som supporter! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback