VÄLKOMMEN?!?!!?

HA HA!!! hahahahahahahahhahaahahahaahha! Alltså, ja ursäkta men det var så himla rolig sak som hände igår. Varje gång jag tänker på det så skrattar hela jag och det går inte att hejda, haha. Jo så här är det: Igår gjorde min mamma en riktigt kul sak. Om jag ska berätta lite närmare så var det på detta sätt:

Farmor och farfar var hos oss igår, fast farfar, David och pappa hade farit och kollat på hockeyn så det var bara jag, mamma, sofia och farmor kvar hemma och vi befann oss i köket allihopa. Dock så hade jag hårfärg i håret då Sofia och farmor höll på att slinga håret på mig och nu gick jag och duschade. Medans jag var i duschen så kanackade det tydligen på dörren och mamma slänger upp dörren och ropar JIPPIE!!! Hon skulle egentligen också säga Lule vann (vi hade haft på tvn och sett att de vann dårå) Men hon hann inte längre än JIPPIE!!!!!! Innan hon såg att det var inte david som stod framför henne när dörren hade slängts upp utan en (förmodligen något chockad) Grabben. Hahahahahahahahahahaahha, och vid middagen så satt hela familjen och skrattade åt det ännu en dag efter och Sofia tyckte det var det roligaste på länge, länge. Ja ni, det var riktigt kul! Ett sånt välkomnande kan man få om man kommer på besök hemma hos oss, och det är ju inte så illa det!!! Haha

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahahaha, va rolig mamma du har xDD ;))

2008-11-16 @ 22:45:10
URL: http://drc0ck.blogspot.com
Postat av: Anonym

HAHA! faan va skojj! hade jag velat se :D

2008-11-17 @ 20:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback