Mätning?

Jag och Carro har haft årets mest givande msn konversation för några minuter sen! Tror på allvar att den var det, vi får spinna vidare på våra spekulationer senare. Vet också hur hon ska kunna tagga ner, men det är hemligt än så länge iaf. Eller forever liksom kanske är bäst? Vad tycker hon själv?

Madde säger:

helt seriöst. han bet mig i hakan en gång, jag skämtar inte! haha

Caarolina säger:

hahahahha ojoj ..

Madde säger:

jag menar, vem gör sånt om inte X?

Caarolina säger:

men inte mer än i hakan hopaps jag !!

Caarolina säger:

HAHAHA, haha kul .. hm ..

Madde säger:

haha

Caarolina säger:

jag vet inte riktigt ..

Caarolina säger:

men det där med att bitas känner jag lite igen

Caarolina säger:

i läppen men det gjorde ont

Caarolina säger:

så jag blev lite arg

Caarolina säger:

jag blir inte arg ofta

Caarolina säger:

men hakan .. det var något nytt alltså xDD hahaha

Madde säger:

haha, killar alltså

Caarolina säger:

de är som parkeringsplatser,de bästa är alltid upptagna

Caarolina säger:

hahah

Madde säger:

hahahahaahhaha

Caarolina säger:

eller som toaletter , fulla med skit


........
Caarolina säger:

eller en halvgalning xDD

Madde säger:

men det där med att bitas. ofta vi skulle bara sparka dem mellan benen och garva typ. fattar de trögt eller?

Madde säger:

haha, helgalning

Caarolina säger:

hahahaha de fattar trögt xD det är någonting vi måste lära oss

Caarolina säger:

de tänker inte xDD

Caarolina säger:

det är som ett luftvakuum i deras små huvuden

Madde säger:

HAHAAHaa

Caarolina säger:

haha

Madde säger:

som en sån där kartong med köttfärs man köper

Caarolina säger:

HAHAHAH

Madde säger:

det kan rinna lite blod om man spräcker plasten?

Caarolina säger:

HAHAHA

Caarolina säger:

eller om man drar dem lite i örat så pyser all luft ut xD


Sjukt förresten det där med Larsälvs granne. Rutas är inte så idylliskt som många tycks tro...hmmmm. Har varit och valt mina kurser för resen av gymnasietiden idag, gubben där tyckte att jag hade valt rätt bra tror jag! Har även inhandlat ett...hemligt objekt. Kanske kan visa det imorgon eller när det nu blir? Får se surprise om det poppar upp helt plötsligt! 

Vid klassrådet konstaterade vi igår att:
-Det är jobbigt att bära datorerna
-Andreas tillhör Christina 

Och det sjukaste mest absurda är nog att några i våran franskaklass
vill flytta fram lektionen 45 minuter för att "äta lunch innan" ÄVEN fast vi slutar direkt efter den.  VEM i hela havet bryr sig om att lunchen blir lite sen när vi får sluta tidigare och äta hemma om man vill?! IDIOTER! Kände bara hur jag höll på att få ett stoooort utbrott på dem. Och gud nåde om jag hade fått det, då hade det blivit slaggis.

Hade ett rätt kul samtal med min käre vän idag, eller ska jag kalla honom galning? Nej han var lugn nu. Tur att inte bilden "liten....." gick fram till Carro just då. Då hade hon skrattat ihjäl sig och jag hade hållit händerna för ansiktet, jao. Nej men vi har inlett nått kul på sistonde tycker jag, vad ska vi annars roa oss med? ;)

PS: lägg märke till Carros roade blick! DS...


Kommentarer
Postat av: Carro

MADDE ! hur var det nu med den där förbannade PUL LAGEN !? ;)

2009-02-06 @ 21:18:09
Postat av: natta

2009-02-07 @ 00:20:13
URL: http://nnnat.blogg.se/
Postat av: natta

Nu tillhör jag också christina..!!! :D

2009-02-07 @ 00:21:07
URL: http://nnnat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback