2009!!!!!

GOTT NYTT ÅR!!! Personligen hoppas jag på ett riktigt bra år.

Efter en underbar julafton med världens bästa släkt är jag tillbaka på banan, typ. Har varit hemma några dagar nu men äh, så noga äre väl ändå inte? Jag fick världens bästa julklappar dessutom! Verkligen lyllo mig. Jag måste ha varit väldigt snäll i år med andra ord. Åter igen, lyllo mig

Nyårsafton var bara massa mys med singstar och lite gäster och så hemma. Spelade singstar tills David blev arg på mig för att han tyckte att jag "slickade på hans mikrofoner". Som tur var hann vi bli sams innan 12-slaget och våran raketavfyrning ute på gården. Vi hade köpt nån värsting dunk som skulle skjuta så in i bängen men den avgav bara 2 skott.. Tur att vi hade en miljon miljard andra raketer då! Här lämnas inget åt slumpen.

Apropå den här stormen som var, så blåste takplåtar av från stallet så pållarna sprängde staketet och flydde i panik. Dock ordnad panik med Loki först och den andra efter på ett spikrakt led - gående på kanten på höger sida om vägen. En mycket uppfostrad rymning alltså!

Ikvällis ska jag nog på bio med mamma pappa David och playboyen med nya skor och glittermoppemusche. Ha ha ha, det är roligt nästan jämt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback