Kom hem snuttis!

Vilken dag det har varit men ändå inte. På kemin flippade det verkligen ur för mig och Carro. Vad var det som var så kul egentligen? Haha, jag har ingen aning men vi skrattade så vi grät. Det värsta är att jag har haft så sjukt sjukt sjukt ont i magen idag. Speciellt på kemin, fy sjutton säger jag bara...och när man inte kan slluta skratta då är det illa. En andra sak är att hahahaha, jag och Carro ska bege oss på planeringsmöte som representanter för våran klass. Intressant? Nja. Skönt att slippa göra någonting annat liknande under våran gymnasietid sen? JA! Man får inte vara dum inte, nej nej. Men, men det kan ju bli big framgång liksom. Det vet vi inte ännu.

Jag börjar dessutom bli lite smått stressad och nervös för det här med att tävla Loki, ja det är ju några månader kvar men ändå! Måste börja rida lektion och det fortast möjligt känns det som. Förresten har jag inte fått mindre än 26 svar på en sida där jag startade en tråd i ett forum med en enda fråga. Och det är ju inte illa! Goda människor finns, rekommenderar starkt den sidan. Eller ja bara om man håller på med hästar alltsåhttp://www.bukefalos.com/

Jag har iaf varit lite effektiv idag och lyckades få en klipptid nästa måndag! Jippie! Det behövs verkligen!!

Åh juste, mammis ska börja köpa sallad åt mig att äta i stallet på torsdagarna så jag inte behöver vänta på bussen en timme efter skolan! Älsklings Mamma!! Då hinner jag rida innan det blir mörkt också kanske. Toppen

Nae, nu ska jag fortsätta kolla på The Hills! ♥ Att jag tycker det är så bra alltså och läsa Blondinbellas blogg ska jag nog göra också...kan det inte vara helg snart?  Adios! Eh, CIAO!


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback