I wonder if you miss me to

Back on track efter några dagar utan skolan. Done :
Stadsmaran - varmt, nästa år kör vi naked mile Carro. Svettigt och vad hände med under en timme? Skandal! Och det där fanskapet Kje.. näe jag tänker inte ens skriva ut namnet, jag hade kunnat spy bara för att vinna över honom egentligen. Men nu är jag ju så snäll så jag går och kommer få höra det där till tidens slut om jag har otur. Osis. It hurts in my heart.

Förresten så hade jag bara franska idag, språk är knepigt ta mig tusan! Som om man är utomlands. Man vet ju hur rolig och charmig man kan vara på sitt eget språk. Men ska man prata engelska blir man ju helt humorlös. Försök ni ta den om "han som inte rodde åt ost utan åt korv" på engelska. Pratar då alla franska istället, ja då är man ju inte bara humorlös utan helt jävla puckad! Ungefär så.

Våra grannar håller på att bygga om något på fasaden och då har de massa gubbar och hjälper dem. En av dem har en sån där gullig liten rödbrun och vi hund ni vet? Jag har ingen aning om vad det är för ras, när det kommer till hundraser blir jag lost in space och hjärndöd. Den heter Ville eller Wille i alla fall och så sötis! Jag hade lekstuga med den igår, helt galen och hoppig, haha. Och in i huset skulle den! Vet inte hur många gånger jag fick jaga rätt på den hos oss. Så satt den och väntade utanför dörren när man öppnade. Jag vill ha! Jag veeeeet, jag är ingen hundmänniska, jag är en hästmänniska men ändååååå. Och pappa är allergisk jag veeet. ååååh. Äh, jag skulle inte ha tid att gå ut och rasta den.

På lördag blir det kanske pizza mys hos oss med tjejerna. Om jag får till planeringen rätt, vi får se!

CIAOOOOO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback