Helt slut

HeEEEJ! Igår var vi och grattade Carro. Självklart visade jag henne mina skills i tårtbakning innan alla andra kom. Okej, kanske tur att jag hade Agnes som hjälpte till om jag ska vara ärlig. Var kul i alla fall, förutom att sjukdom härjar i vårat läger just nu. När man just har lyckats bli frisk så har jag no planer på att bli sjuk igen nej.

Däremot är jag väldigt stolt att jag gick hem rätt tidigt igår! Tog ansvar för mitt och Lokis åkande som vi har varit med om idag. Kom till stallet innan 9 och plockade ihop allt och sen var det bara att packa in honom i transporten. Eller bara och bara det var förbanne mig jobbigt och svettigt som satan. Både jag och Loki var genom svettiga när vi hade fått in honom i transporten! Tog minst en halvtimme iaf som jag mamma och Gunnel höll på att krångla med honom där. Suck, pisshäst... men vi kom i tid iaf och det gick rätt hyfsat för oss idag ändå. Höll på att somna på vägen hem för jag var så slut av allt hans lastningskrångel. Ska boka pappa om nån helg till att köra oss till Sylvia igen. Dumma häst bara till att vara så tjurig!!!! Gissa vem som ska träna att gå in i transporten hemma?!

Nej nu ska jag vara duktig och göra lite matte innan melodifestivalen. Har varit lite dåligt med sånt där på sista tiden...heh.

Jao, tjao på mig och Loki!

←tjurig häst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback