1992-03-24, M.S.N

En bra födelsedag! För första gången i mitt liv så sov jag innan familjen kom in i mitt rum sjungandes och med presenter. Ganska fräckt det att vakna till sång i trappan och pappas traditionella videofilmande. Fick mina efterlängtade ridbrallor äntligen! Pengar och annat grejs med.

David hade köpt en Lulehockey halsduk, han räknade nog ut att det blir han som får nöta på den för inte blir det jag... Farmor och farfar kom också på förmiddagen, passande att man hade sovmorgon till 12.40. Fick nå pengar och cremer av dem. Sen ska jag bara säga att jag fick världens finaste tavla med foto i. En nice födelsedag, men inte vet jag om jag känner nått speciellt av att fylla 17. Är ju lika liten än!

Ett speciellt namn: Dáð = Dåd. Lägg det namnet på minnet! Kommer ni kanske få höra mer av fram över om allt går som det ska...Och dåd, det är hon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback