Tur att ni finns

Imorgon är jag ledig! Dock så kommer väl dagen ägnas åt den här förbannade jävla fysiken som jag inte kommer överens med alls. Jag bröt just ihop tack vare ett tal som tagit typ hela dagen, så klarar pappa det med en jäkla skitlösning. Suck... jag har inte ägnat exakt hela helgen åt fysikplugget iaf. Förutom träning på lördagen var det öppethus också. Vi slutade ganska så mycket tidigare än det var tänkt, tack Krister! Köpte en mössa (mamma och pappa var chockade över att jag ska ha någonting på huvudet).

Hela veckan har jag drömt mardrömmar och inte kunnat sova för att min klass har pratat om skräckfilmer. Jag är helt seriös faktiskt. I fredags sov Fredrik hos oss på grund av hans sjukdomshärjade hem, trots att det var trångt och jävligt var det den natten jag har sovit bäst på hela veckan. Snälla tomten utöka mitt rum och min säng nån decimeter tack. Fyra dagar i rad har jag haft turen att träffa den pojken nu. Alltid lika mysigt. Tur att man har nån att grina och snora på när stressen sköljer över en också.

Har någon missat att snön har kommit? Var ute och gick med Loki idag på förmiddagen och han var så glad! Tog en långprommis och han var så springig och pep och nosade i snön. Det var svårt att få stopp. Tror det var han som var ute och sprang med mig och inte tvärt om..svettiga var vi då båda två när vi kom tillbaka. Sötis Loki. Han ser ut som en björn igen nu när vinterpälsen är på. Han har faktiskt blivit liiite smalare också! Han haltar inte alls nämnvärt nu heller, hoppas han blir bra snart så vi kan ha våra rejs igen. Min älskade envisa mysiga knäppa hästkompis♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback