Boulevard de la Madeleine

Känns skönt:
*Att ha gjort bort mördarmatteprovet delprov matte C (away away med allt matte snack som har präglat våra liv ett tag)
*Att ha tränat idag, och lyckats klara hoppen dessutom
*Att ha varit hos Loki och promenerat i höst/vinter kvällen
*Att sluta typ 12.30 imorgon (ja jag brukar sluta 17.00 alla andra fredagar)
*Att äta på MAX till middag med Freddis imorgon!

Jag är helt förhäxad av första versen av Insatiable - Darren Hayes. Sitter och lyssnar på verserna hela tiden, herregud jag är nog för trött. Börjar stirra tomt in i datorn, läskigt. Refrängen kunde de väl ändå ha gjort bättre? Jaja, det här är ju faktiskt ingenting jag funderar så mycket på egentligen om jag ska vara ärlig (även om det kanske verkar som det).

Annars har jag läget ganska bra under kontroll just nu inför lovet. Både med det ena, och det andra ;) Har börjat bygga mig en helhetsbild av hur läskig jag ska vara på Halloween. Det kommer bli bra detta! Om bara Larsälv kan ge oss inbjudningskorten någon gång när de har varit så seriösa och gjort dem! 

Nä gud vad hungrig jag är, måste peta i mig något även om det inte känns så lockande.. funderar på att sova strax. Den eviga hösttröttheten är närvarande 24/7 nästan.

Blond lillebror som ska bli hockeyproffs när han blir stor, jag ska bli stadsminister! 



Världens underbaraste och sötaste Loki på höstprommis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback