du och jag är vi

Igår var jag på handlingsrunda med två glada pojkar. Det är himla praktiskt att få hämtning vid dörren när man ska någonstans! Jag köpte ett par tights (eller vad man ska kalla det), ett linne och ett svart diadem med en rosett på. Nöjd! Freddan köpte linser och Jocke köpte något han med. Men jag vette sjutton vad det var alltså, något av plåt. Kanske hade det med ventilation att göra? Hur som helst var det absolut roligt.

Jo jag tränar också faktiskt! Och rider. Och äter... herregud, på veckorna går man och tänker att man äter ju aldrig ute verkligen, men nu har jag nog fyllt den kvoten strax. En dag på MAX, en dag pizza hemma, igår när vi var på stan åt vi lunch på Baan Thai och idag ska jag med familjen på Exotic. En väldigt konstig slump måste jag säga. Kan ju vara så att mina nära och kära har hört min önskan om att äta ute?

Imorgon ska jag och Sofia bege oss till Älvsbyn några dagar för att vara hos farmor och farfar. Det blir nog himla bra!

Idag fick jag besök av min käre Fredrik. Igår insåg vi att vi hade hyrt en film som var 5 timmar och 50 minuter. Vem gör så långa filmer ens? Fattar inte hur vi lyckas hyra en sån film heller. Däremot fick vi ju se Scary movie istället. Jag bekräftar nu att ingen av oss klarar av skräckfilm. Det gör man nog inte när man blir livrädd av att se en parodi. Det blev en fin tofs tycker jag! Fick dock kämpa för att få en glad bild. Men jag är ju så rolig så det är klart att det inte gick att deppa.

Bilen är snart i hamn ska du se, du är bäst!



     


Kommentarer
Postat av: Erixon

tack:) men med "mina" beräkningar kommer bilen vara i hamn ca 2085.

2009-10-28 @ 18:38:30
URL: http://erixonf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback