Je ne les vois pas

Fredag igen, efter att ha fixat svenskan med Larsälvan, Sofia och Agnes så slutade jag ändå mycket tidigare än vanligtvis. En tyngd lättade från mitt hjärta efter att ha gjort provet i franska dessutom. Bara att hoppas att resultatet blev så bra som möjligt då.

Om ett tag ska jag göra säsongens första ispass. Tror aldrig jag har varit så här seg med att börja träna. Annars har man ju alltid börjat åka typ i augusti efter sommaruppehållet på några veckor, men i år har jag varit lite dålig. Okej då, hästarna tar som upp en bra bit av min tid men nu ska jag alltså försöka få lite tid över och träna igen. Några träningar i veckan ska jag förhoppningsvis klämma in i alla fall! Blir nice att träffa Sandra igen också, inte att förglömma!

Håret är slingat med röda slingor så det är gjort. Det blev som ändå lite rödare. Men det var nått konstigt för att det blev en del ljusare slingor också förutom de röda. Jag känner mig ganska nöjd hur som helst och det är ju faktiskt viktigast nästan.

Var nyss reklam med snyggsnyggsnygg idol-Ola Svensson på tv. Herregud att det går att vara så snygg.. Som tur är får man ju se honom i Körslaget nu för tiden, tur att han har en manskör så man slipper vara avundsjuk.

Skolfotot lär man väl se lika freak ut som alltid på. Fick se mitt enskilda och min skalle ser helt klotrund och stor ut som vanligt kan jag tala om. Nytt för i år var ju då att man "fick göra fria poser". Vad har de väntat sig, att nån ska ha superposer på lager liksom? Skulle ju ha dragit värsta grejen där då, men det är ju sånt man kommer på så här i efterhand. Dimman av hårspray låg tät runt mina och alla andra bruds huvuden. Det här med de som står och sprayar parfym innan fotot alltså, det syns ju som inte på bilden, hallå?! Det var vad vi kom fram till tillsammans där i gamla Inpuls.

Helgen blir ganska stock med olika saker jag har lovat diverse nära och kära att göra, vara med på och träning till och med, förhoppningsvis blir det riktigt kul också!

Nä nu ska jag snart byta om och åka till ishallen. CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback