Myskväll

Efter besöket hos bonden igår var det nog inte bara jag som tyckte det luktade ko om jackan, byxorna, händerna, till och med tröjan. Som tur var behövde jag inte sitta på bussen och sprida lukten utan Fredrik kom och hämtade mig, tack för det! Var ju bara att hänga ut kläderna när vi kom hem till honom och använda sig av min extragarderob av allt jag har glömt där.

Lyckades klämma in två filmer under eftermiddagen/kvällen/natten (vad är vad?) den ena var hur som helst Män som hatar kvinnor och den andra The boat that rocked (eller nått sånt?) Så var det ju det här med tacosen och pajen som kan ha bidragit till att jag somnade en liiiten stund men jag tror inte han märkte nå. Män som hatar kvinnorfilmen var ganska obehaglig ändå. Aja, jag stod pall.

Har varit och handlat med mamma på Coop forum idag. All jäkla mat som ska med till Abisko i veckan vet ni. Och jag och mamma letade nån ost jättelänge innan vi tillslut hittade den tack vare mig när jag listade ut att det var get. Sen in till stan för att köpa skor och nu hem igen.

Nu ska jag göra lite matte om jag ids och sen ska jag och F på bio ikväll. Sommaren med Göran, spännanade spännande. Hört att den ska vara bra. Hejs!



Älskar dig! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback