JULLOV!!!!!!

Vilken galen dag det har varit idag! På nått sätt iaf. Om jag säger så här: idag fick klass NV1D jullov! Kanske var det det som gynnade dagens händelser? Att det bubblade inom oss som sockerdricka, eller det där pirret man kan få av lite allt möjligt ni vet? Efter kemiprovet blev allt så himla skönt bara! M-M-MMmmmm... På franskan satt vi och lyssnade (?) på nån CD där en gumma eller vad det nu var för människa berättade om den franska julen och sjöng julsånger (tror jag, fast vad vet  jag, Carro och Larsälv om det egentligen?) Då på franskan var jag ganska lycklig redan då, för att...

jag fick en julklapp av Nathalie Larsälv idag!!! Det var inte mindre än ett klistermärke på en lockig Ola Svensson!
Den pryder nu och föralltid mitt penngrejs. Tack Larsälv, du är gud!!!!
Här med var ju dagen iofs redan fulländad men samtidigt framkom det att hennes Q(k?) på datorn, alltså knappen Q på tangentbordet inte satt fast. Jo, och gissa varför?
-Jo, hon hade tappat kemiboken på datorn igår. Haha, pucko. Men det är väl som vissa säger, det man inte har i huvudet får man ha i Ben....Q. JA ni fattar vinken? Det blev att gå till rekord råttan Ralf för henne, om hon inte ska ha en löst hängande Q alltså. Fast det ska hon, iaf över jullovet.  Osis.

På tal om kemiprovet idag, jag hoppas att jag hade koll på alla kluttar och bokstäver och formler och bindningar och vad som är vad och...hela faderuttan. Fast jag vet tyvärr att jag gick torsk på några saker tyvärr (förlåt mamma). Jag undrar om jag ska berätta vad som skedde under provet. Jag satt brevid Carro med en gigantisk skärm mellan oss och på min högra sida satt Oskar. Jag råkade(lovar råkade) se att han hade skrivit oxidjon på ett visst sätt, och jag trodde jag var så smart så jag tänkte HA! Där får han allt fel den jäveln! Mycket belåten skrev jag mitt jävla OH-, fråga mig ej hur jag kom och tänka på att det skulle vara OH, men så skrev jag...tyvärr :( Där gick jag allt torsk på rödbetan. Han kanske är så smart som det sägs...fan. Osis.

Äh, imorgon är det jullov på riktigt för oss! Då ska jag ta mig in till stan för att luncha med älsklings tjejorna, åh juste, skulle vara nå andra från klassen också ;P HEheeeee....mitt elaka flin kom fram nu, skoja bara. De duger de med! Blir nog mys. Jaja, hej hopp allihopps!!

Snyggaste killen i världeeen?! Jag vet att ni håller med! Olalalalaaaaaaaaaaaaa

Kolla Larsälvs blogg förresten -> www.nnnat.blogg.se
(kan ju vara värt att göra så här efter infon)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback