Bal

Nu börjar det verkligen bli sommar på riktigt! Riktigt varmt har det varit idag och brännbollsturnering på skolan. Kul att stå mitt ute på IP och stekas av solen...jaja, vi vek ner oss. Tack för det, då slapp vi bli uttorkade.
 
Igår var det verkligen ett minne för livet med balen, eller avslutningsmiddagen som det heter. Alla var verkligen jättefina och allt var som lite smått overkligt ändå. Vi kom ju i värsta bilen också, körde genom stan och sen till Örnvik. Tack Jennie som fixade så att vi fick åka med den! God mat var det också, haha. Jo, det var verkligen nått alldeles extra igår, kanske var det vädret och att alla glänste så mycket. Jag inser nu att jag kommer ha svårt att skiljas från våran klass ändå, det är det som gör allt så mycket svårare. Även om man inte tycker om alla så vill man ha de kvar. Men jag tror det blir bra tillslut. Iallafall så vet jag att balen igår är någonting jag kommer minnas resten av mitt liv!


(Larsälvs bilder)

image15


Kommentarer
Postat av: sandra

Fan va sööööt du var

2008-06-04 @ 23:47:16
URL: http://drc0ck.blogspot.com
Postat av: Jennie

Det var så lite så :D

2008-06-05 @ 16:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback