joho du, sommar feeling

Hm, nu kan jag ju bara ställa mig frågan vad jag har gjort i helgen. Inte mycket kan jag tala om för mig själv då. Jo..jag har blivit lurad (fan också) jag har ridit, och jag har tagit det allmänt lugnt. Himla skönt det med, typ första helgen på väldigt länge som jag har tillbringat hemma till större delen. Fick väldigt många saker gjorda och det är jag väl rätt glad över också. Min otroliga bränna har äntligen börjat lägga sig lite, vilket betyder att jag inte behöver sova med en kylklamp längre. Idag har det ju varit sjukt varmt! Såg regnet ösa ner när jag vaknade och tog med regnkläder och allt till stallet. Två minuter senare konstaterade jag att solen stekte och det var hetttttttttttttt. Pållarna har fått komma ut i sommarhagen nu! HA, vilket betyder att allt går så väldigt mycket fortare. Ingen mockning, ingen foderblandning ingen vägning. Jag känner mig lite smått fri alltså, det är inte dåligt det! Och Loki verkade tycka att allt var glatt och kom nosandes i hagen, jag lovar han är lycklig nu! Och han kommer bli så tjock...herregud, som att han inte har varit det annars? Min kära lillasyster försöker övertala mig att hoppa en clearround med Loki till helgen, bara för att hon ska rida välskolad ridskoleponny och jag isf en tjockis som inte har nån hoppteknink alls nästan..vi får väl se. Hon är hemsk den flickan. Dessutom har ungen lurat mig att göra trick på studsmattan så mitt huvud väger BLY! Jag orkar inte hålla upp det själv nästan. Satan i gatan alltså. Om någon undrar över min överaktivitet här så kan jag bara säga att det är en person som bär skulden och det är han i inlägget nedanför. Tack och hej!

image14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback